Wycieczki z Warszawy

Poznaj naszą ofertę na 2024 rok

Wycieczki

01. Wioska Afrykańska

02. Dzień w Twierdzy Modlin

03. Lasy Janowskie – 3 dni

04. Jura Krakowsko – Częstochowska – 2 dni

05. Jura Krakowsko – Częstochowska – 3 dni

06. Lidzbark – Toruń

07. Kampinoski Park Narodowy

08. Kawęczyn – Od Ziarenka do Bochenka

09. Płock

10. Zamek w Czersku – Lekcja Historii

11. Farma Iluzji

12. Frajdalandia

13. Julinek Park

14. Bałtów – Park Jurajski

15. Dęblin – Gołąb – Puławy

16. Śladami Radziwiłłów

17. Kazimierz Dolny

18. Lublin

19. Kłodawa

20. Łódź A

20. Łódź B

21. Łódź

22. Łódź i okolice

23. Lublin – Zwierzyniec – Zamość

24. Toruń i okolice

25. Szlak Piastowski

26. Białowieski Park Narodowy i Podlasie

27. Góry Świętokrzyskie

28. Kraków – Bochnia

29. Kraków – Wieliczka

30. Kraków – Ojcowski Park Narodowy

31. Kraków – Energylandia

32. Wrocław

33. Mazury

34. Augustów – Wigry – Biebrza

35. Roztocze

36. Malbork – Wybrzeże Gdańskie – Toruń

37. Szlak Piastowski

38. Wieliczka – Kraków – Ojców

39. Wieliczka – Zakopane – Kraków

40. Kraków – Energylandia – Ojców

41. Kraków – Zakopane – Energylandia

42. Kraków – Zakopane – Tatry

43. Zakopane – Tatry

44. Wrocław – Góry Stołowe

45. Toruń – Ustka – Słowiński Park Narodowy

46. Kraków – Tatry

47. Kraków – Pieniny

48. Pieniny

49. Bieszczady – Szlakiem Watahy

50. Kotlina Kłodzka – Czeskie Góry Stołowe

51. Druskienniki – Wilno – Troki

52. Poznań – Berlin – Poczdam – Gniezno

53. Wrocław – Praga – Czeskie Góry Stołowe – Kłodzko

54. Wiedeń – Morawy

55. Karlskrona – Kopenhaga – Legoland

Jak zamówić wycieczkę?

1. Rezerwacja wycieczki

Telefonicznie lub mailowo, podając:

 

  • Rodzaj i termin wycieczki
  • Imię, nazwisko, nr telefonu i adres e-mail osoby zamawiającej
  • Nazwę szkoły i wiek uczestników (klasa)
  • Ilość uczestników i opiekunów
  • Ewentualne zmiany w programie i ilość posiłków

2. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji

Biuro sprawdza dostępność noclegów (wycieczki kilkudniowe) oraz poszczególnych atrakcji w podanym przez Państwa terminie (ewentualnie proponuje inny termin – w przypadku napotkanych trudności). Następnie potwierdza przyjęcie rezerwacji i przesyła na podanego maila szczegółowy program wycieczki.

 

3. Wpłata zaliczki i zawarcie umowy

  • Ustalenie z biurem wysokości i daty wpłaty zaliczki (zazwyczaj prosimy o wpłatę 30% wartości wycieczki w ciągu 2 tygodni).
  • Po wpłacie zaliczki następuje podpisanie umowy między biurem a osobą reprezentującą grupę (nauczyciel lub rodzic).

4. Dopełnienie formalności

  • Dopłata za wycieczkę w umówionym terminie (zawartym w umowie)
  • Przy wycieczkach kilkudniowych: podanie płci uczestników i opiekunów – najpóźniej tydzień przed wycieczką (w celu przygotowania przez ośrodek odpowiednich pokoi)
  • Przesłanie listy do ubezpieczenia zawierającej: nazwę wycieczki, termin, imiona i nazwiska uczestników oraz opiekunów (daty urodzenia, pesele oraz adresy nie są wymagane) – najpóźniej 2 dni przed wycieczką

Najczęściej zadawane pytania

1. Moja szkoła znajduję się poza Warszawą? Czy mogę zamówić wycieczkę?

Tak. Działamy głównie w Warszawie ale organizujemy wycieczki z całej Polski, prosimy o kontakt a przygotujemy indywidualny program dla Państwa grupy.

 

2. Czy można zmodyfikować program wycieczki?

Oczywiście, prosimy o wskazówki a my postaramy się stworzyć program odpowiadający Państwa potrzebom.

 

3. Z jakim wyprzedzeniem należy zamawiać wycieczki?

Im wcześniej tym lepiej, szczególnie wycieczki kilkudniowe w szczycie sezonu (maj, czerwiec) najlepiej zamawiać  jeszcze jesienią, pozwoli nam to na zarezerwowanie dogodnych noclegów oraz godzin zwiedzania.

 

4. Jaki termin wybrać na wycieczkę?

Każdy miesiąc ma swoje wady oraz zalety. Kierując się naszym doświadczeniem i opiniami klientów, zwracamy uwagę na wycieczki odbywające się wczesną wiosną oraz jesienią. Jest wtedy większa możliwość rezerwacji sprawdzonych noclegów oraz dobrania dogodnych godzin zwiedzania. Takie rozwiązanie pozwala również uniknąć tłumów turystów w zwiedzanych miastach, muzeach i innych atrakcjach.

 

5. Ile wynosi kwota zaliczki i kiedy trzeba ją zapłacić?

Kwota zaliczki wynosi nie więcej niż 30% ceny wycieczki, natomiast termin ustalany jest indywidualnie. Przy wycieczkach kilkudniowych zazwyczaj jest to okres do 2 tygodni.

 

6. W jaki sposób dokonać płatności?

Płatności można dokonać przelewem na konto dostępne na naszej stronie internetowej lub gotówką w biurze.

 

7. Co się stanie, jeśli któryś z uczestników zrezygnuje w ostatniej chwili?

Proponujemy znalezienie zastępstwa – jeśli nie jest to możliwe zwracamy uczestnikowi koszty wszystkich świadczeń które nie zostały przez nas opłacone.

 

8. Czy mogę dodać uczestnika do wycieczki po podpisaniu umowy?

Istnieje taka możliwość, jednak zależy ona od ilości miejsc w autokarze oraz w miejscu noclegowym.

 

9. Ile opiekunów może jechać na wycieczkę?

Ceny uwzględniają gratisowy udział jednego opiekuna na 15 uczestników. Udział większej ilości opiekunów może się wiązać z dodatkowymi kosztami.

 

10. Czy podczas wycieczki grupa jest ubezpieczona?

Tak, wszyscy uczestnicy oraz opiekunowie ubezpieczeni są od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz kosztów leczenia (wycieczki zagraniczne) na podstawie przesłanej listy do ubezpieczenia.

 

11. Czy przed wyjazdem autokary kontrolowane są przez policję?

Współpracujemy ze sprawdzonymi przewoźnikami, wszystkie autokary mają aktualny przegląd techniczny i są regularnie serwisowane przez właścicieli. Jednak istnieje możliwość zamówienia kontroli policji – prosimy to wcześniej zgłosić w biurze a my zajmiemy się formalnościami. Należy liczyć się z tym, że często takie kontrole się przedłużają i wyjazd na wycieczkę może być opóźniony.

 

12. Jaki jest standard zakwaterowania na wycieczkach szkolnych?

Noclegi zamawiane są zazwyczaj w pensjonatach i hotelach. Standardem są pokoje 3-5 osobowe z łazienkami. Zawsze przed ostateczną rezerwacją kontaktujemy się z osobą zamawiającą w celu akceptacji miejsca noclegowego.

Na państwa życzenie możemy szukać noclegów o podwyższonym standardzie. Należy jednak mieć na uwadze, że cena wycieczki będzie wyższa.

 

13. Czy można zamówić specjalną dietę dla uczestnika?

Istnieje tak możliwość, należy to wcześniej zgłosić w biurze. W przypadku niektórych restauracji lub pensjonatów może to się wiązać z dodatkowymi kosztami.