46. Kraków – Tatry

PROGRAM WYCIECZKI

 

I DZIEŃ

      • Wyjazd z Warszawy
      •  Kraków:
          • Wawel (katedra, dzwon Zygmunta, groby królewskie)
          • Stare Miasto (Planty, Pomnik Grunwaldzki, Barbakan, Brama Floriańska, Rynek, Sukiennice, Kościół Mariacki)
      • Obiadokolacja
      • Nocleg

II DZIEŃ

      • Śniadanie
      • Tatrzański Park Narodowy – wycieczka piesza do Doliny Kościeliskiej: Wąwóz Kraków – Smocza Jama – Schronisko Ornak
      • Obiadokolacja
      • Nocleg

Możliwość zwiedzania Jaskini Mroźnej

III DZIEŃ

      • Śniadanie
      • Tatrzański Park Narodowy – wycieczka piesza do Doliny Gąsienicowej: Przełęcz Między Kopami – Schronisko Murowaniec – Czarny Staw Gąsienicowy
      • Obiadokolacja
      • Nocleg

IV DZIEŃ

      • Śniadanie
      • Zakopane:
          • spacer po Krupówkach
          • Stary Kościół i Cmentarz na Pęksowym Brzyzku
          • Gubałówka (wjazd i zjazd kolejką) – panorama Tatr
      • Powrót do Warszawy
35 osób
Cena 880 zł/os.
40 osób
Cena 806 zł/os.
45 osób
Cena 740 zł/os.

Cena zawiera:

  • transport autokarem
  • noclegi w pensjonacie lub hotelu
  • obsługę pilota
  • obsługę przewodnika po Krakowie
  • obsługę przewodnika tatrzańskiego
  • bilety wstępu
  • ubezpieczenie NNW
  • bezpłatny udział opiekunów (1 os. na 15 uczestników)

Cena nie zawiera:

  • posiłków – koszt 3 obiadokolacji i 3 śniadań 165 zł /os.

Jak zamówić wycieczkę?

1. Rezerwacja wycieczki

Telefonicznie lub mailowo, podając:

 

  • Rodzaj i termin wycieczki
  • Imię, nazwisko, nr telefonu i adres e-mail osoby zamawiającej
  • Nazwę szkoły i wiek uczestników (klasa)
  • Ilość uczestników i opiekunów
  • Ewentualne zmiany w programie i ilość posiłków

2. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji

Biuro sprawdza dostępność noclegów (wycieczki kilkudniowe) oraz poszczególnych atrakcji w podanym przez Państwa terminie (ewentualnie proponuje inny termin – w przypadku napotkanych trudności). Następnie potwierdza przyjęcie rezerwacji i przesyła na podanego maila szczegółowy program wycieczki.

 

3. Wpłata zaliczki i zawarcie umowy

  • Ustalenie z biurem wysokości i daty wpłaty zaliczki (zazwyczaj prosimy o wpłatę 30% wartości wycieczki w ciągu 2 tygodni).
  • Po wpłacie zaliczki następuje podpisanie umowy między biurem a osobą reprezentującą grupę (nauczyciel lub rodzic).

4. Dopełnienie formalności

  • Dopłata za wycieczkę w umówionym terminie (zawartym w umowie)
  • Przy wycieczkach kilkudniowych: podanie płci uczestników i opiekunów – najpóźniej tydzień przed wycieczką (w celu przygotowania przez ośrodek odpowiednich pokoi)
  • Przesłanie listy do ubezpieczenia zawierającej: nazwę wycieczki, termin, imiona i nazwiska uczestników oraz opiekunów (daty urodzenia, pesele oraz adresy nie są wymagane) – najpóźniej 2 dni przed wycieczką

Najczęściej zadawane pytania

1. Moja szkoła znajduję się poza Warszawą? Czy mogę zamówić wycieczkę?

Tak. Działamy głównie w Warszawie ale organizujemy wycieczki z całej Polski, prosimy o kontakt a przygotujemy indywidualny program dla Państwa grupy.

 

2. Czy można zmodyfikować program wycieczki?

Oczywiście, prosimy o wskazówki a my postaramy się stworzyć program odpowiadający Państwa potrzebom.

 

3. Z jakim wyprzedzeniem należy zamawiać wycieczki?

Im wcześniej tym lepiej, szczególnie wycieczki kilkudniowe w szczycie sezonu (maj, czerwiec) najlepiej zamawiać  jeszcze jesienią, pozwoli nam to na zarezerwowanie dogodnych noclegów oraz godzin zwiedzania.

 

4. Jaki termin wybrać na wycieczkę?

Każdy miesiąc ma swoje wady oraz zalety. Kierując się naszym doświadczeniem i opiniami klientów, zwracamy uwagę na wycieczki odbywające się wczesną wiosną oraz jesienią. Jest wtedy większa możliwość rezerwacji sprawdzonych noclegów oraz dobrania dogodnych godzin zwiedzania. Takie rozwiązanie pozwala również uniknąć tłumów turystów w zwiedzanych miastach, muzeach i innych atrakcjach.

 

5. Ile wynosi kwota zaliczki i kiedy trzeba ją zapłacić?

Kwota zaliczki wynosi nie więcej niż 30% ceny wycieczki, natomiast termin ustalany jest indywidualnie. Przy wycieczkach kilkudniowych zazwyczaj jest to okres do 2 tygodni.

 

6. W jaki sposób dokonać płatności?

Płatności można dokonać przelewem na konto dostępne na naszej stronie internetowej lub gotówką w biurze.

 

7. Co się stanie, jeśli któryś z uczestników zrezygnuje w ostatniej chwili?

Proponujemy znalezienie zastępstwa – jeśli nie jest to możliwe zwracamy uczestnikowi koszty wszystkich świadczeń które nie zostały przez nas opłacone.

 

8. Czy mogę dodać uczestnika do wycieczki po podpisaniu umowy?

Istnieje taka możliwość, jednak zależy ona od ilości miejsc w autokarze oraz w miejscu noclegowym.

 

9. Ile opiekunów może jechać na wycieczkę?

Ceny uwzględniają gratisowy udział jednego opiekuna na 15 uczestników. Udział większej ilości opiekunów może się wiązać z dodatkowymi kosztami.

 

10. Czy podczas wycieczki grupa jest ubezpieczona?

Tak, wszyscy uczestnicy oraz opiekunowie ubezpieczeni są od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz kosztów leczenia (wycieczki zagraniczne) na podstawie przesłanej listy do ubezpieczenia.

 

11. Czy przed wyjazdem autokary kontrolowane są przez policję?

Współpracujemy ze sprawdzonymi przewoźnikami, wszystkie autokary mają aktualny przegląd techniczny i są regularnie serwisowane przez właścicieli. Jednak istnieje możliwość zamówienia kontroli policji – prosimy to wcześniej zgłosić w biurze a my zajmiemy się formalnościami. Należy liczyć się z tym, że często takie kontrole się przedłużają i wyjazd na wycieczkę może być opóźniony.

 

12. Jaki jest standard zakwaterowania na wycieczkach szkolnych?

Noclegi zamawiane są zazwyczaj w pensjonatach i hotelach. Standardem są pokoje 3-5 osobowe z łazienkami. Zawsze przed ostateczną rezerwacją kontaktujemy się z osobą zamawiającą w celu akceptacji miejsca noclegowego.

Na państwa życzenie możemy szukać noclegów o podwyższonym standardzie. Należy jednak mieć na uwadze, że cena wycieczki będzie wyższa.

 

13. Czy można zamówić specjalną dietę dla uczestnika?

Istnieje tak możliwość, należy to wcześniej zgłosić w biurze. W przypadku niektórych restauracji lub pensjonatów może to się wiązać z dodatkowymi kosztami.