17. Lidzbark – Toruń – 3 dni

PROGRAM WYCIECZKI

 

I DZIEŃ

      • Wyjazd z Lublina
      • Pakiet gier i zabaw integracyjnych – skrzynki, bieg w workach, hydraulik, przeciąganie liny, wyścigi z piłkami
      • Obiad
      • Quady – przejażdżki na zamkniętym torze
      • Wspinaczka skałkowa – zajęcia na ściance
      • Archery Game – potyczki łuczników.
      • Kolacja
      • Nocleg

II DZIEŃ

      • Śniadanie
      • Segway – nauka jazdy dwukołowcem po torze z przeszkodami
      • Zorbing i Water Ball – zabawy w gigantycznej dmuchanej kuli
      • Strzelnica – strzelanie z łuków i wiatrówek
      • Obiad
      • Gokardy – jazda pojazdami napędzanymi siłą mięśni
      • Tratwy – budowanie i wodowanie tratw wykonanych z desek, linek i dętek.
      • Kolacja
      • Nocleg

III DZIEŃ

      • Śniadanie
      • Toruń – Stare Miasto: Krzywa Wieża, Dom Kopernika, Ratusz, Pomnik M. Kopernika, zabytkowe kamienice, Katedra św. Janów
      • Powrót w Lublina
35 osób
Cena 957 zł/os.
40 osób
Cena 899 zł/os.
45 osób
Cena 860 zł/os.

Cena zawiera:

  • transport autokarem
  • noclegi w pensjonacie lub hotelu
  • obsługę pilota
  • bilety wstępu
  • ubezpieczenie NNW
  • bezpłatny udział opiekunów (1 os. na 15 uczestników)
  • wyżywienie (2 śniadania, 2 obiady, 2 kolacje)

Jak zamówić wycieczkę?

1. Moja szkoła znajduję się poza Lublinem? Czy mogę zamówić wycieczkę?

Tak. Działamy głównie w Lublinie ale organizujemy wycieczki z całej Polski, prosimy o kontakt a przygotujemy indywidualny program dla Państwa grupy.

 

2. Czy można zmodyfikować program wycieczki?

Oczywiście. Prosimy o wskazówki a my postaramy się stworzyć program odpowiadający Państwa potrzebom.

 

3. Z jakim wyprzedzeniem należy zamawiać wycieczki?

Im wcześniej tym lepiej. Szczególnie wycieczki kilkudniowe w szczycie sezonu (maj, czerwiec) najlepiej zamawiać  jeszcze jesienią, pozwoli nam to na zarezerwowanie dogodnych noclegów oraz godzin zwiedzania.

 

4. Jaki termin wybrać na wycieczkę?

Każdy miesiąc ma swoje wady oraz zalety. Kierując się naszym doświadczeniem i opiniami klientów, zwracamy uwagę na wycieczki odbywające się wczesną wiosną oraz jesienią. Jest wtedy większa możliwość rezerwacji sprawdzonych noclegów oraz dobrania dogodnych godzin zwiedzania. Takie rozwiązanie pozwala również uniknąć tłumów turystów w zwiedzanych miastach, muzeach i innych atrakcjach.

 

5. Ile wynosi kwota zaliczki i kiedy trzeba ją zapłacić?

Kwota zaliczki wynosi nie więcej niż 30% ceny wycieczki, natomiast termin ustalany jest indywidualnie. Przy wycieczkach kilkudniowych zazwyczaj jest to okres do 2 tygodni.

 

6. W jaki sposób dokonać płatności?

Płatności można dokonać przelewem na konto dostępne na naszej stronie internetowej lub gotówką w biurze.

 

7. Co się stanie, jeśli któryś z uczestników zrezygnuje w ostatniej chwili?

Proponujemy znalezienie zastępstwa – jeśli nie jest to możliwe zwracamy uczestnikowi koszty wszystkich świadczeń które nie zostały przez nas opłacone.

 

8. Czy mogę dodać uczestnika do wycieczki po podpisaniu umowy?

Istnieje taka możliwość, jednak zależy ona od ilości miejsc w autokarze oraz w miejscu noclegowym.

 

9. Ile opiekunów może jechać na wycieczkę?

Ceny uwzględniają gratisowy udział jednego opiekuna na 15 uczestników. Udział większej ilości opiekunów może się wiązać z dodatkowymi kosztami.

 

10. Czy podczas wycieczki grupa jest ubezpieczona?

Tak, wszyscy uczestnicy oraz opiekunowie ubezpieczeni są od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz kosztów leczenia (wycieczki zagraniczne) na podstawie przesłanej listy do ubezpieczenia.

 

11. Czy przed wyjazdem autokary kontrolowane są przez policję?

Współpracujemy ze sprawdzonymi przewoźnikami, wszystkie autokary mają aktualny przegląd techniczny i są regularnie serwisowane przez właścicieli. Jednak istnieje możliwość zamówienia kontroli policji – prosimy to wcześniej zgłosić w biurze a my zajmiemy się formalnościami. Należy liczyć się z tym, że często takie kontrole się przedłużają i wyjazd na wycieczkę może być opóźniony.

 

12. Jaki jest standard zakwaterowania na wycieczkach szkolnych?

Noclegi zamawiane są zazwyczaj w pensjonatach lub hotelach. Standardem są pokoje 3-5 osobowe z łazienkami. Zawsze przed ostateczną rezerwacją kontaktujemy się z osobą zamawiającą w celu akceptacji miejsca noclegowego.

Na państwa życzenie możemy szukać noclegów o podwyższonym standardzie. Należy jednak mieć na uwadze, że cena wycieczki będzie wyższa.

 

13. Czy można zamówić specjalną dietę dla uczestnika?

Istnieje taka możliwość, należy to wcześniej zgłosić w biurze. W przypadku niektórych restauracji lub pensjonatów może to się wiązać z dodatkowymi kosztami.

Najczęściej zadawane pytania

1. Moja szkoła znajduję się poza Lublinem? Czy mogę zamówić wycieczkę?

Tak, działamy głównie w Lublinie ale organizujemy wycieczki z całej Polski, prosimy o kontakt a przygotujemy indywidualny program dla Państwa grupy.

 

2. Czy można zmodyfikować program wycieczki?

Oczywiście, prosimy o wskazówki a my postaramy się stworzyć program odpowiadający Państwa potrzebom.

 

3. Z jakim wyprzedzeniem należy zamawiać wycieczki?

Im wcześniej tym lepiej, szczególnie wycieczki kilku dniowe w szczycie sezonu (maj, czerwiec) najlepiej zamawiać  jeszcze jesienią, pozwoli nam to na zarezerwowanie dogodnych noclegów oraz godzin zwiedzania.

 

4. Jaki termin wybrać na wycieczkę?

Każdy miesiąc ma swoje wady oraz zalety. Kierując się naszym doświadczeniem i opiniami klientów, zwracamy uwagę na wycieczki odbywające się wczesną wiosną oraz jesienią. Jest wtedy większa możliwość rezerwacji sprawdzonych noclegów oraz dobrania dogodnych godzin zwiedzania. Takie rozwiązanie pozwala również uniknąć tłumów turystów w zwiedzanych miastach, muzeach i innych atrakcjach.

 

5. Ile wynosi kwota zaliczki i kiedy trzeba ją zapłacić?

Kwota zaliczki wynosi nie więcej niż 30% ceny wycieczki, natomiast termin ustalany jest indywidualnie. Przy wycieczkach kilkudniowych zazwyczaj jest to okres do 2 tygodni.

 

6. W jaki sposób dokonać płatności?

Płatności można dokonać przelewem na konto dostępne na naszej stronie internetowej lub gotówką w biurze.

 

7. Co się stanie, jeśli któryś z uczestników zrezygnuje w ostatniej chwili?

Proponujemy znalezienie zastępstwa – jeśli nie jest to możliwe zwracamy uczestnikowi koszty wszystkich świadczeń które nie zostały przez nas opłacone.

 

8. Czy mogę dodać uczestnika do wycieczki po podpisaniu umowy?

Istnieje taka możliwość, jednak zależy ona od ilości miejsc w autokarze oraz w miejscu noclegowym.

 

9. Ile opiekunów może jechać na wycieczkę?

Ceny uwzględniają gratisowy udział jednego opiekuna na 15 uczestników. Udział większej ilości opiekunów może się wiązać z dodatkowymi kosztami.

 

10. Czy podczas wycieczki grupa jest ubezpieczona?

Tak, wszyscy uczestnicy oraz opiekunowie ubezpieczeni są od następstw nieszczęśliwych wypadków. Warunki ubezpieczenia dostępne są naszej stronie w zakładce OFERTA>DOKUMENTY.

 

11. Czy przed wyjazdem autokary kontrolowane są przez policję?

Współpracujemy ze sprawdzonymi przewoźnikami, wszystkie te autokary mają aktualny przegląd techniczny i są regularnie serwisowane przez właścicieli. Jednak istnieje możliwość zamówienia kontroli policji – prosimy to wcześniej zgłosić w biurze a my zajmiemy się formalnościami. Należy liczyć się z tym, że często takie kontrole się przedłużają i wyjazd na wycieczkę może być opóźniony.

 

12. Jaki jest standard zakwaterowania na wycieczkach szkolnych?

Noclegi zamawiane są zazwyczaj w pensjonatach i hotelach, rzadziej w schroniskach młodzieżowych. Standardem są pokoje 3-5 osobowe z łazienkami. Zawsze przed ostateczną rezerwacją kontaktujemy się z osobą zamawiającą w celu akceptacji miejsca noclegowego.

Na państwa życzenie możemy szukać noclegów o podwyższonym standardzie. Należy jednak mieć na uwadze, że cena wycieczki będzie wyższa.

 

13. Czy można zamówić specjalną dietę dla uczestnika?

Istnieje tak możliwość, należy to wcześniej zgłosić w biurze. W przypadku niektórych restauracji lub pensjonatów może to się wiązać z dodatkowymi kosztami.